دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Mon 29 Apr 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
کشتی سازی سه شنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۴ ، ساعت ۱۲:۲۶:۲۱

آغاز شناورسازی یک مغروق دیگر در اروند

باشگاه خبری فراساحل: مدیر کل بندر و دریانوردی خرمشهر گفت: تاکنون 32 فروند مغروقه از آبراه بین‌المللی اروند خارج سازی شده است و 64 فروند مغروقه دیگر همچنان در این آبراه وجود دارد. مدیر کل بندر و دریانوردی خرمشهر از آغاز عملیات شناورسازی یک فروند مغروقه دیگر بجا مانده از دوران جنگ تحمیلی در آبراه بین المللی اروند خبر داد. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از مارین تایمز از  روابط عمومی اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر، عادل دریس با اعلام این خبر افزود: این مغروقه از نوع دوبه با ظرفیت بارگیری تقریبی 800 تن در یکی از نقاط خطرساز آبراه اروند قرار دارد. وی مشخصات این مفروقه را 55 متر طول، هشت متر عرض، 4.5 متر ارتفاع و با تناژ تقریبی 600 تن اعلام کرد.


مدیر کل بندر و دریانوردی خرمشهر تصریح کرد: عملیات خارج‌سازی این مغروقه به منظور تردد ایمن شناورها و آسان‌سازی تردد شناورهای با تناژ بالا در آبراه اروند و با اعتباری بالغ بر 18 میلیارد ریال از محل اعتبارات سازمان بنادر و دریانوردی صورت می‌گیرد. دریس در پایان یادآور شد: تاکنون 32 فروند مغروقه از آبراه بین‌المللی اروند خارج‌سازی شده است و 64 فروند مغروقه دیگر همچنان در این آبراه وجود دارد.



  کد خبر : 859
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :